Urząd Stanu Cywilnego Lubartów – USC Lubartowa

Kategoria: Urząd Stanu Cywilnego

Województwo: lubelskie

Urząd Stanu Cywilnego Lubartów – USC Lubartowa

Lubartów Urząd Stanu Cywilnego numer telefonu, adres, e-mail, kontakt. Urząd Stanu Cywilnego w Lubartowie akt zgonu, urodzenia. Terminy ślubów USC Lubartów.

Urząd Stanu Cywilnego Lubartów kontakt

Aby skontaktować się z Urzędem Stanu Cywilnego Lubartów, należy skorzystać z jednej z dostępnych opcji. Urząd Stanu Cywilnego Lubartów kontakt umożliwia na parę różnych sposobów. Pierwszym z nich jest osobiste odwiedzenie placówki. Można także skontaktować się z USC Lubartów bez wychodzenia z domu. W tym celu należy skorzystać z formy telefonicznej lub mailowej. Warto, jednak wiedzieć, że Urząd Stanu Cywilnego Lubartów kontakt umożliwia jedynie w wybranych godzinach. Przed kontaktowaniem się z Urzędem Stanu Cywilnego w Lubartowie, należy w pierwszej kolejności sprawdzić jego godziny otwarcia.

Godziny otwarcia Urzędu Stanu Cywilnego w Lubartowie

Urząd Stany Cywilnego w Lubartowie jest otwarty we wszystkie w dni robocze w wybranych godzinach. To właśnie wtedy możliwy jest kontakt z placówką. Urząd Stanu Cywilnego Lubartów godziny otwarcia ustalił tak, aby każdy interesant mógł znaleźć czas na jej odwiedzenie w razie potrzeby. Dodatkowo warto, jest wiedzieć o tym, że istnieje także opcja na wcześniejsze zarezerwowanie swojej wizyty w USC w Lubartowie.

Kontakt Urząd Stanu Cywilnego Lubartów

Adres: Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów

Telefon: 81 855 20 15,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Stanu Cywilnego Lubartów:

  • Poniedziałek 7:30-15:30
  • Wtorek 7:30-15:30
  • Środa 7:30-15:30
  • Czwartek 7:30-15:30
  • Piątek 7:30-15:30

Lubartów USC

Urząd Stanu Cywilnego w Lubartowie to instytucja publiczna, która ma kluczowe znaczenie dla życia każdego człowieka. Jest to miejsce, w którym odbywają się ważne uroczystości i formalności, takie jak śluby, narodziny, pogrzeby i wiele innych. W USC Lubartów zatrudnieni są wykwalifikowani urzędnicy, którzy oferują swoją pomoc w kwestiach związanych z dokumentacją i rejestracją stanu cywilnego.

Działalność Urzędu Stanu Cywilnego w Lubartowie opiera się na przepisach prawa, które regulują procedury rejestracji wydarzeń takich jak narodziny, małżeństwa, rozwody i zgony. Wszystkie dokumenty z nimi związane są starannie przechowywane i archiwizowane, co zapewnia ich bezpieczeństwo i dostępność w razie potrzeby. Jeśli występuje potrzeba uzyskania pomocy w kwestiach związanych z dokumentacją i rejestracją stanu cywilnego, to Urząd Stanu Cywilnego Lubartów jest miejscem, w którym dostępna jest fachowa i profesjonalna pomoc.

Urząd Stanu Cywilnego Lubartów akt zgonu

Aby zgłosić zgon w Urzędzie Stanu Cywilnego Lubartowa, należy w placówce przedstawić wszystkie wymagane dokumenty, takie jak:

  • karta zgonu – wydawana przez lekarza lub też placówkę służby zdrowia,
  • zezwolenie na pochowanie zwłok – gdy podejrzewa się, że przyczyną śmierci mogło być przestępstwo,
  • dowód osobisty/paszport zmarłego,
  • dokument potwierdzający tożsamość osoby, która zgłasza zgon.

W Urzędzie Stanu Cywilnego w Lubartowie zgon może zgłosić najbliższa pozostała rodzina osoby zmarłej. Akt zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego Lubartów jest sporządzany na podstawie protokołu zgłoszenia zgonu oraz karty zgonu. Następnie po rejestracji zdarzenia, osoba zgłaszająca dostaje odpis skrócony aktu zgonu. Ile czeka się na wydanie aktu zgonu w Lubartowie? W zależności od kolejek i ilości petentów w placówce czas oczekiwania może być różny. Pracownicy USC w Lubartowie dokładają wszelkich starań by wydać akt zgonu podczas jednej wizyty w placówce.

Urząd Stanu Cywilnego Lubartów ślub

Osoby, które zdecydowały się na zawarcie małżeństwa, mogą się udać do Urzędu Stanu Cywilnego w Lubartowie. Jest to wymagane zarówno przy ślubie cywilnym, jak i wyznaniowym. Dużo osób zastanawia się, co trzeba załatwić w Urzędzie Stanu Cywilnego w Lubartowie przed ślubem? Otóż przed samą wizytą w Urzędzie Stanu Cywilnego w Lubartowie należy przygotować dokumenty tożsamości obu osób oraz dowód opłaty skarbowej. W niektórych przypadkach należy także przygotować zezwolenie sądu na zawarcie małżeństwa.

Podczas wizyty w Urzędzie Stanu Cywilnego w Lubartowie ustala się między innymi termin ślubu oraz składa się zapewnienie o tym, że nie wie się o istnieniu okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa. W przypadku ślubu cywilnego można także złożyć wniosek o ślub poza urzędem. Nurtujące jest także pytanie, ile kosztuje ślub cywilny w Lubartowie? Samo udzielenie ślubu w Urzędzie Stanu Cywilnego w Lubartowie jest bezpłatne. Jednak należy zapłacić opłatę skarbową za sporządzenie aktu małżeństwa w wysokości 84 zł. Gdy ślub ma się odbyć poza Urzędem Stanu Cywilnego w Lubartowie, to trzeba uregulować także opłatę dodatkową w wysokości 1000 zł. Na ślub w Urzędzie Stanu Cywilnego Lubartów czeka się do miesiąca. Jednak w niektórych przypadkach można ten czas skrócić.

Mapa Urząd Stanu Cywilnego Lubartów

Liczba wyświetleń: 429



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS