Urząd Stanu Cywilnego Serock – USC Serocka

Kategoria: Urząd Stanu Cywilnego

Województwo: mazowieckie

Urząd Stanu Cywilnego Serock – USC Serocka

Urząd Stanu Cywilnego Serock kontakt, telefon. Akt małżeństwa i aktu zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego w Serocku. Godziny otwarcia USC Serock.

Urząd Stanu Cywilnego w Serocku kontakt

Urząd Stanu Cywilnego w Serocku udostępnia petentom kilka sposobów kontaktu. Oczywiście można udać się osobiście do USC Serocka, jednak w większości przypadków wymaga to wcześniejszej rejestracji, szczególnie w przypadku rejestracji małżeństwa. Możliwe jest także skorzystanie z połączenia telefonicznego, podczas którego pracownik urzędu udzieli pomocy lub odpowiedzi na pytania. Urząd Stanu Cywilnego Serock kontakt alternatywnie prowadzi przez e-maila lub list tradycyjny. W każdym przypadku ważne jest podanie imienia i nazwiska, a także numeru telefonu lub adresu e-mail, aby pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego w Serocku mogli skontaktować się w razie potrzeby.

Urząd Stanu Cywilnego w Serocku godziny otwarcia

Godziny otwarcia Urzędu Stanu Cywilnego w Serocku są ustalane przez kierownika instytucji. Można mieć pewność, że w placówce jaką jest Urząd Stanu Cywilnego Serock godziny otwarcia zostały ustalone tak aby jak najwięcej interesantów mogło załatwić potrzebne sprawy. Harmonogram pracy zamieszczono powyżej, warto skontaktować się z USC w Serocku w sprawie godzin otwarcia jeżeli występują wątpliwości.

Kontakt Urząd Stanu Cywilnego Serock

Adres: Rynek 21, 05-140 Serock

Telefon: 22 782 88 32,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Stanu Cywilnego Serock:

  • poniedziałek 8:00-18:00
  • wtorek 8:00-16:00
  • środa 8:00-16:00
  • czwartek 8:00-16:00
  • piątek 8:00-14:00

Serock USC

Urząd Stanu Cywilnego w Serocku to instytucja publiczna, która ma kluczowe znaczenie dla życia każdego człowieka. Jest to miejsce, w którym odbywają się ważne uroczystości i formalności, takie jak śluby, narodziny, pogrzeby i wiele innych. W USC Serock zatrudnieni są wykwalifikowani urzędnicy, którzy oferują swoją pomoc w kwestiach związanych z dokumentacją i rejestracją stanu cywilnego.

Działalność Urzędu Stanu Cywilnego w Serocku opiera się na przepisach prawa, które regulują procedury rejestracji wydarzeń takich jak narodziny, małżeństwa, rozwody i zgony. Wszystkie dokumenty z nimi związane są starannie przechowywane i archiwizowane, co zapewnia ich bezpieczeństwo i dostępność w razie potrzeby. Jeśli występuje potrzeba uzyskania pomocy w kwestiach związanych z dokumentacją i rejestracją stanu cywilnego, to Urząd Stanu Cywilnego Serock jest miejscem, w którym dostępna jest fachowa i profesjonalna pomoc.

Urząd Stanu Cywilnego w Serocku odebranie aktu zgonu

W wypadku śmierci bliskiej osoby poza formalnościami związanymi z pogrzebem trzeba również udać się do Urzędu Stanu Cywilnego w Serocku i zgłosić zgon. Jeśli potrzebny jest dokument potwierdzający, należy złożyć wniosek w Urzędzie Stanu Cywilnego w Serocku. Wymagane będzie przedstawienie dokumentu tożsamości oraz podanie szczegółowych informacji o zmarłej osobie. Jeżeli Urząd Stanu Cywilnego Serock akt zgonu ma wystawić po raz kolejny wymagane jest uiszczenie opłaty administracyjnej. W placówce Urząd Stanu Cywilnego Serock akt zgonu wydawany jest tego samego dnia w którym petent zgłosi się po dokument. Jeżeli chodzi o czas oczekiwania na wydanie dokumentu to zależy on od obłożenia pracy w urzędzie oraz sposobu złożenia wniosku.

Mapa Urząd Stanu Cywilnego Serock

Liczba wyświetleń: 394



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS