Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: dolnośląskie
Dane kontaktowe Urzędu Miasta Góry, telefon, adres, godziny otwarcia. Urząd Miasta Góra dowody osobiste, opłata skarbowa, Wydział Komunikacji.
Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 56-200 Góra
Telefon: +48 65 544 36 00,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia:
Urząd Miasta Góry jest jednym z kluczowych elementów administracji dla potrzebnym do prawidłowego funkcjonowania Góry. Urząd Miasta Góra posiada kilka funkcji. Instytucja prowadzi działania z zakresu zarządzania infrastrukturą, utrzymania porządku publicznego czy wydawania mieszkańcom dokumentów.
W celu umożliwienia dostępności Urzędu Miasta Góry dla wszystkich mieszkańców, w tym osób niepełnosprawnych, urząd jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że nie ma barier i przeszkód architektonicznych przykładowo dla osób poruszających się z wykorzystaniem wózka inwalidzkiego. Jeżeli w Urzędzie Miasta Góry występują utrudnienia, udostępniane są narzędzia które pozwolą w łatwy sposób je pokonać, takie jak winda czy rampa.
Chcąc skontaktować się z Urzędem Miasta w Górze warto skorzystać z danych kontaktowych udostępnionych przez placówkę. Aktualnie Urząd Miasta Góra kontakt z mieszkańcami prowadzi zdalnie przez telefon i pocztę elektroniczną. Trzeba pamiętać, że możliwość kontaktu z Urzędem Miasta w Górze jest dostępna jedynie w godzinach otwarcia placówki.
Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Góry są zawsze dostępne na stronie placówki administracyjnej. Urząd Miasta Góra godziny otwarcia zaleca zweryfikować przed wizytą w oddziale. Obsługa klientów w podanych godzinach prowadzona jest we wszystkie dni robocze. Urząd Miasta Góry pozostaje nieczynny w dni ustawowo wolne od pracy.
W Urzędzie Miasta Góry działy są ustanowione w celu uproszczenia rozkładu obowiązków. Każdy z wydziałów Urzędu Miasta w Górze zajmuje się innym aspektem spraw. Ta organizacja pracy pozwala na szybsze załatwienie formalności przez petentów.
Wydziały Urzędu Miasta Góry to przykładowo:
Dostępne w placówce jaką jest Urząd Miasta Góra wydziały zostały podzielone odpowiednio według realizowanych w nich spraw.
W Urzędzie Miasta Góry jednym z najczęściej odwiedzanych wydziałów jest Wydział Komunikacji. Ten departament zajmuje się sprawami związanymi z prawem jazdy, takimi jak uzyskanie numeru PKK i odebranie dokumentu prawa jazdy. Mieszkańcy mogą odwiedzać ten wydział w godzinach dostępności Urzędu Miasta Góry i bezpośrednio się z nim skontaktować.
Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Góry jest miejscem do którego kierują się mieszkańcy w celu rejestracji zakupionego pojazdu. W placówce można odebrać gotowe tablice rejestracyjne oraz dowód pojazdu. Trzeba pamiętać, że szybka realizacja sprawy w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Góry możliwa jest po wcześniejszej rezerwacji wizyty. Warto również sprawdzić, czy w placówce nie działa biletowy system kolejkowy.
Liczba wyświetleń: 52
Wyszukaj dodatkowe informacje: