Urząd Stanu Cywilnego Mielec – USC Mielca
Urząd Stanu Cywilnego Mielec godziny otwarcia, kontakt, adres, e-mail, numer telefonu. Urząd Stanu Cywilnego w Mielcu ślub, akt urodzenia, termin ślubu.
USC Mielec kontakt
Aby skontaktować się z Urzędem Stanu Cywilnego w Mielcu należy skorzystać z wybranego z dostępnych sposobów. Urząd Stanu Cywilnego Mielec kontakt umożliwia telefonicznie i mailowo. W przypadku pilnych spraw zaleca się kontakt telefoniczny, ponieważ pozwala on na najszybsze uzyskanie potrzebnej pomocy. Wiadomości mailowe przetwarzane są przez pracowników USC w Mielcu od jednego do kilku dni roboczych. Trzeba pamiętać, że Urząd Stanu Cywilnego Mielec kontakt umożliwia jedynie w czasie otwarcia placówki.
Godziny otwarcia Urzędu Stanu Cywilnego w Mielcu
Przed kontaktowaniem się z Urzędem Stanu Cywilnego w Mielcu, warto, jest zapoznać się z jego godzinami otwarcia. Właśnie w tych godzinach możliwy jest kontakt z Urzędem Stanu Cywilnego w Mielcu. Placówka otwarta jest we wszystkie dni robocze. Warto, także wiedzieć o możliwości wcześniej rezerwacji terminu wizyty w celu uniknięcia kolejek. Urząd Stanu Cywilnego Mielec godziny otwarcia dostosował do potrzeb interesantów.
Adres: Żeromskiego 26, 39-300 Mielec
Telefon: 17 788 85 86,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Stanu Cywilnego Mielec:- Poniedziałek 7:30-15:30
- Wtorek 7:30-15:30
- Środa 7:30-15:30
- Czwartek 7:30-15:30
- Piątek 7:30-15:30
Urząd Stanu Cywilnego w Mielcu
Urząd stanu cywilnego w Mielcu to instytucja odpowiedzialna za rejestrowanie ważnych wydarzeń w życiu ludzi, takich jak narodziny, małżeństwa, rozwody i zgony, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W placówce można realizowane są sprawy związane ze zmianą stanu cywilnego mieszkańców Mielca. Pracownicy USC Mielec wydają akty stanu cywilnego, a także ich odpisy osobom które potrzebują takiego dokumentu.
Urząd Stanu Cywilnego Mielec akt zgonu
Aby dostać dokument potwierdzający zgon, trzeba złożyć wniosek w Urzędzie Stanu Cywilnego w Mielcu, i przedstawić dokument tożsamości, a także podać dane personalne zmarłego, takie jak imię, nazwisko, datę i miejsce urodzenia oraz datę i miejsce zgonu. Jeśli osoba zmarła za granicą, może być wymagane dostarczenie dodatkowych dokumentów, takich jak przetłumaczony na język polski akt zgonu lub zaświadczenia o zgonie wydane przez władze danego kraju. Urząd Stanu Cywilnego Mielec akt zgonu wydaje podczas jednej wizyty w placówce.
Mapa Urząd Stanu Cywilnego Mielec
Liczba wyświetleń: 977