Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Urząd Miasta Mielec wnioski o wydanie dowodu osobistego. Aktualności, kontakt, godziny otwarcia jednostki. Gospodarka odpadami w Urzędzie Miasta w Mielcu.
Urząd Miasta Mielec zajmuje się wszelkimi sprawami związanymi z odpowiednim funkcjonowaniem społeczeństwa zamieszkałego miasto, jakim jest Mielec. Do jego zakresu działań należy m.in. ochrona środowiska, promocja sportu, sprawy obywatelskie, ewidencja ludności, pozyskiwanie funduszy dla miasta, przemysł i gospodarka, transport, komunikacja, energetyka i inne.
Urząd Miasta Mielec aktualności związane ze zmianami w funkcjonowaniu placówki są zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Mielcu.
Odbieraniem odpadów komunalnych w Mielcu zajmują się odpowiednie firmy, które współpracują z placówką, jaka jest Urząd Miasta w Mielcu. Podmioty te posiadają odpowiednio wygospodarowane miejsca gromadzenia odpadów segregowanych i niesegregowanych. Dodatkowo UM Mielec organizuje zbiórki sprzętu elektronicznego w wyznaczonych przez instytucje terminach. Do dyspozycji mieszkańców jest podany harmonogram wywozów śmieci, dzięki któremu każdy miejscowy nie ominie dnia, w którym w jego dzielnicy będą zbierane odpady. Dodatkowo Urząd Miasta w Mielcu prowadzi analizę stanu gospodarki odpadami komunalnymi, dzięki czemu działalność wspierająca czyste środowisko pracuje z coraz większą wydajnością.
Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami telefon: 17 787 42 71
Punkt Obsługi Mieszkańców- odpady komunalne adres: ul. Wolności 44; 39-300 Mielec
W Urząd Miasta Mielec praca placówki odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach porannych i popołudniowych. Jego siedziba znajduje się w Mielcu na ul. Żeromskiego 26. Urząd Miasta Mielec kontakt z petentami prowadzi przez łączność telefoniczną. Na stronie internetowej są udostępnione do użytku publicznego numery telefonów do wszystkich wydziałów i stanowisk Urzędu Miasta w Mielcu. Oprócz numerów Mielec Urząd Miasta podał adres e-mail, na który każdy interesant może wysyłać wiadomości zawierających nurtujące interesanta pytania.
Urząd Miasta Mielec adres: ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec
Urząd Miasta Mielec telefon:
Fax: 17 788 85 05
E-mail: [email protected]
Urząd Miasta Mielec godziny otwarcia:
Poniedziałek | 08:00- 16:00 |
Wtorek | 07:30-15:30 |
Środa | 07:30-15:30 |
Czwartek | 07:30-15:30 |
Piątek | 07:30-15:30 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |
Interesanci chcący złoży skargi i wnioski u Prezydenta Miasta są przyjmowani w środy w godzinach: 10:00-14:00. Przyjęcia petentów przez Przewodniczącego Rady Miasta oraz wiceprzewodniczącego są organizowane przez placówkę we wtorki w godzinach: 14:30-15:30.
Urząd Miasta Mielec wnioski o wydanie dowodu osobistego udostępnia każdemu obywatelowi Polski, ponieważ dowód osobisty jest dokumentem potwierdzającym tożsamość. Każda osoba, która ukończyła 18 rok życia, jest osobą już mającą obowiązek posiadania dowodu. Każdy pełnoletni petent może złożyć wniosek o wydanie takiego dokumentu maksymalnie 30 dni przed dniem 18- tych urodzin. Każdy wniosek należy złożyć bezpośrednio w urzędzie. Jedynie wniosek o wydanie dowodu osobistego dla dziecka mającego mniej niż 12 lat można złożyć drogą elektroniczną. Urząd Miasta Mielec dowód osobisty wydaje po maksymalnie 30 dniach od dnia złożenia wniosku.
Urząd Miasta Mielec dowody osobiste telefon:
Liczba wyświetleń: 873
Wyszukaj dodatkowe informacje: