Urząd Stanu Cywilnego Stargard – USC Stargarda
Kontakt do Urzędu Stanu Cywilnego w Stargardzie. Godziny otwarcia USC Stargard dostępne na stronie. Jak uzyskać akt stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego Stargarda.
Urząd Stanu Cywilnego w Stargardzie kontakt
Trzeba wiedzieć, że Urząd Stanu Cywilnego Stargard kontakt z petentami prowadzi na kilka sposobów. Osoby zainteresowane mogą odwiedzić USC Stargard osobiście, jednak konieczna może okazać się wcześniejsza rejestracja wizyty. Inną opcją jest kontakt telefoniczny. Obsługiwany przez Urząd Stanu Cywilnego Stargard telefon działa w godzinach tożsamych do godzin obsługiwania interesantów bezpośrednio w siedzibie instytucji. Możliwe jest również przesłanie e-maila lub listu do urzędu, w którym zawarte zostaną pytania lub prośby. Warto jednak pamiętać, że czas oczekiwania na odpowiedź może być dłuższy w porównaniu do innych kanałów kontaktu.
Urząd Stanu Cywilnego w Stargardzie godziny otwarcia
Instytucja Urzędu Stanu Cywilnego w Stargardzie działa zgodnie z obowiązującymi przepisami, a jej godziny otwarcia są powyżej. Aby spełnić swoje zadania Urząd Stanu Cywilnego Stargard godziny otwarcia dostosował do potrzeb odwiedzających. Nie każdy wie, że USC Stargard w niektóre dni wydłużył godziny pracy aby umożliwić realizacje formalności dla większej ilości osób.
Adres: Szczeciński Rynek Staromiejski 1, 73-110 Stargard
Telefon: 91 577 26 66,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Stanu Cywilnego Stargard:- poniedziałek 08:00-16:00
- wtorek 08:00-16:00
- środa 08:00-16:00
- czwartek 08:00-16:00
- piątek 08:00-16:00
Urząd Stanu Cywilnego Stargard
Urząd Stanu Cywilnego to instytucja państwowa, która jest odpowiedzialna za rejestrowanie stanu cywilnego obywateli danego miasta. W USC w Stargardzie dokonuje się rejestracji urodzeń, ślubów i zgonów, a także wydaje odpowiadające im akty stanu cywilnego.
Urząd Stanu Cywilnego w Stargardzie odebranie aktu zgonu
W wypadku śmierci bliskiej osoby poza formalnościami związanymi z pogrzebem trzeba również udać się do Urzędu Stanu Cywilnego w Stargardzie i zgłosić zgon. Jeśli potrzebny jest dokument potwierdzający, należy złożyć wniosek w Urzędzie Stanu Cywilnego w Stargardzie. Wymagane będzie przedstawienie dokumentu tożsamości oraz podanie szczegółowych informacji o zmarłej osobie. Jeżeli Urząd Stanu Cywilnego Stargard akt zgonu ma wystawić po raz kolejny wymagane jest uiszczenie opłaty administracyjnej. W placówce Urząd Stanu Cywilnego Stargard akt zgonu wydawany jest tego samego dnia w którym petent zgłosi się po dokument. Jeżeli chodzi o czas oczekiwania na wydanie dokumentu to zależy on od obłożenia pracy w urzędzie oraz sposobu złożenia wniosku.
Mapa Urząd Stanu Cywilnego Stargard
Liczba wyświetleń: 1766