Urząd Miasta Korsze – UM w Korszach
Kto jest zobowiązany płacić podatek od nieruchomości w Urzędzie Miasta Korsz? Urząd Miasta Korsz kontakt telefoniczny, adres e-mail, telefon.
Urząd Miasta Korsze dane kontaktowe
Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą uzyskać do instytucji Urząd Miasta Korsze dane kontaktowe mogą je bez problemu odnaleźć na głównej stronie internetowej. Oferowany przez Urząd Miasta w Korszach kontakt zdalny zapewnia szybkie uzyskanie wszystkich potrzebnych informacji bez konieczności wychodzenia z domu. W przypadku pilnej sprawy zalecane jest skorzystanie z kontaktu telefonicznego, ponieważ w przypadku poczty elektronicznej czas oczekiwania na odpowiedź zwrotną może okazać się znacznie dłuższy.
Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Korszach
Interesanci, którzy chcą załatwić wszelkie sprawy powinni znać godziny otwarcia Urzędu Miasta w Korszach. Instytucja przyjmuje petentów od poniedziałku do piątku w określonych godzinach. W soboty i niedziele nie można skorzystać z usług oferowanych przez ten urząd.
Adres: ul. Adama Mickiewicza 13, 11-430 Korsze
Telefon: 897 541 828,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Korsze:- poniedziałek 8:00-16:00
- wtorek 7:00-15:00
- środa 7:00-15:00
- czwartek 7:00-15:00
- piątek 7:00-15:00
Korsze Urząd Miasta
Petenci, udając się do Urzędu Miasta w Korszach mogą załatwić szereg spraw, do których należy między innymi wyrobienie dowodu osobistego, odbiór prawa jazdy, a także uzyskania różnych zezwoleń. Pracownicy, którzy obsługują Korsze Urząd Miasta mają wysokie kwalifikacje, a także duże doświadczenie zawodowe, dzięki temu potrafią udzielić profesjonalnej pomocy wszystkim interesantom.
Wydziały Urzędu Miasta Korsz
Urząd Miasta w Korszach podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Korsze jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.
Urząd Miasta Korsze Wydział Spraw Obywatelskich
Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Korsz zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Korsz mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Korsze wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.
Mapa Urząd Miasta Korsze
Liczba wyświetleń: 506