Urząd Miasta Otmuchów – UM w Otmuchowie
Kto jest zobowiązany płacić podatek od nieruchomości w Urzędzie Miasta Otmuchowa? Urząd Miasta Otmuchowa kontakt telefoniczny, adres e-mail, telefon.
Urząd Miasta Otmuchów kontakt
Aby skontaktować się z Urzędem Miasta w Otmuchowie, warto wykorzystać dostępne dane kontaktowe. Obecnie, Urząd Miasta Otmuchów komunikuje się z mieszkańcami przez telefon i e-mail. Należy pamiętać, że kontakt z Urzędem Miasta Otmuchowa jest możliwy tylko w czasie, gdy placówka jest otwarta.
Telefon Urzędu Miasta Otmuchowa umożliwia uzyskanie natychmiastowego wsparcia. Jeżeli chodzi o pocztę elektroniczną, na odpowiedź można oczekiwać do kilku dni. Trzeba jednak pamiętać, że kontakt mailowy z Urzędem Miasta Otmuchowa umożliwia uzyskanie wyczerpującej odpowiedzi na pytania bardziej skomplikowane.
Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Otmuchowie
Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Otmuchowa można znaleźć na stronie internetowej placówki administracyjnej. Zaleca się sprawdzenie godzin otwarcia przed wizytą w oddziale Urzędu Miasta Otmuchowa. Obsługa klientów jest prowadzona we wszystkie dni robocze w wyznaczonych godzinach. Urząd Miasta Otmuchowa jest nieczynny w dni ustawowo wolne od pracy.
Adres: ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów
Telefon: 77 431 50 16, 77 431 50 17
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Otmuchów:- poniedziałek 7:00-15:00
- wtorek 7:00-15:00
- środa 7:00-15:00
- czwartek 7:00-15:00
- piątek 7:00-15:00
Otmuchów Urząd Miasta
W mieście Otmuchów znajduje się instytucja, którą jest Urząd Miasto Otmuchów. Zajmuje się on przede wszystkim administrowaniem, a także zarządzaniem miastem. Główne zadania, jakie realizuje Otmuchów Urząd Miasta to między innymi planowanie oraz inwestowanie, zarządzanie infrastrukturą, a także wydawanie dokumentów.
Urząd Miasta Otmuchowa podatek od nieruchomości
Właściciele nieruchomości oraz obiektów budowlanych, samoistni posiadacze nieruchomości, a także użytkownicy gruntów wieczystych są zobowiązani płacić w jednostce Urząd Miasta Otmuchowa podatek od nieruchomości. Zwolnione z niego są osoby, które posiadają budynki gospodarcze służące do działalności leśnej lub rybackiej, położone na gruntach gospodarstw rolnych, a także zajęte na prowadzenie działów specjalnych produkcji rolnej.
Urząd Miasta Otmuchów dowody osobiste
W celu wyrobienia w Urzędzie Miasta Otmuchowa dowodu osobistego należy złożyć osobiście odpowiedni wniosek. Bardzo ważne jest zabranie ze sobą jednej kolorowej fotografii o wymiarach 35 mm x 45 mm. Czas oczekiwania na wydanie przez Urząd Miasta Otmuchów dowodu osobistego to trzydzieści dni roboczych.
Mapa Urząd Miasta Otmuchów
Liczba wyświetleń: 685