Urząd Miasta Zagórz – UM w Zagórzu
Urząd Miasta Zagórz godziny otwarcia, godziny obsługi petentów. Zagórz Urząd Miasta Wydział Komunikacji, Wydział Spraw Obywatelskich. Kontakt z UM Zagórz.
Urząd Miasta Zagórz telefon
Udostępniany przez Urząd Miasta Zagórz telefon to najszybszy kanał kontaktowy, który umożliwia petentom natychmiast uzyskać potrzebne informacje oraz odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania. Kontakt telefoniczny to nie jedyny sposób na otrzymanie potrzebnych danych. Interesanci mają też możliwość skorzystania z podanego adresu e-mail. Wiadomość mailowa powinna zawierać treść, która bardzo szczegółowo opisuje zaistniałą sytuację. Kontakt z Urzędem Miasta Zagórza możliwy jest wyłącznie w godzinach otwarcia.
Urząd Miasta Zagórz godziny otwarcia
Wszystkie zainteresowane osoby obsługiwane są przez pracowników instytucji w godzinach jej otwarcia. W soboty oraz niedziele petenci nie są obsługiwani przez Urząd Miasta Zagórza. Należy wiedzieć, że Urząd Miasta Zagórz godziny otwarcia udostępnia na stronie internetowej i każda osoba ma do nich wgląd.
Adres: ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz
Telefon: 013 46 22 062,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Zagórz:- poniedziałek 8:00-16:00
- wtorek 7:30-15:30
- środa 7:30-15:30
- czwartek 7:30-15:30
- piątek 7:30-15:30
Zagórz Urząd Miasta
Urząd Miasta Zagórza wszystkie informacje, które dotyczą spraw lokalnych publikuje na głównej stronie internetowej. Dzięki temu mieszkańcy bardzo szybko mogą poznać aktualności, które dotyczą różnych działań czy programów.
Z racji tego, że Zagórz Urząd Miasta podzielony został na wydziały, realizowanie wszystkich spraw przez interesantów idzie bardzo sprawnie oraz bezproblemowo. W tej instytucji zainteresowane osoby mogą uzyskać dokumenty, jakimi są prawo jazdy czy dowód osobisty. Istnieje także możliwość otrzymania zezwoleń na przykład na prowadzenie działalności gospodarczej.
Urząd Miasta Zagórz wnioski
Jednostka administracyjna Urząd Miasta Zagórz wnioski publikuje na głównej stronie internetowej. Osoby, które nie mają możliwości odbycia wizyty osobistej, mogą wszelkie wnioski złożyć w formie elektronicznej. Jest to bardzo duże udogodnienie, które pozwala zaoszczędzić sporą ilość czasu.
Urząd Miasta Zagórza podatek od nieruchomości
W ciągu czternastu dni od powstania obowiązku podatku od nieruchomości interesant powinien złożyć w Urzędzie Miasta Zagórz formularz IN-1. W instytucji Urząd Miasta Zagórza podatek od nieruchomości można złożyć za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, jaką jest ePUAP. Od daty złożenia zawiadomienia Urząd Miasta Zagórza w ciągu trzydziestu dni roboczych wylicza, a także podaje interesantowi informacje dotyczące wartości podatku od nieruchomości.
Mapa Urząd Miasta Zagórz
Liczba wyświetleń: 479