Urząd Miasta Dobre Miasto – UM w Dobrym Mieście

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: warmińsko-mazurskie

Urząd Miasta Dobre Miasto – UM w Dobrym Mieście

Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Dobre Miasto. Miejski Urząd w Dobrym Mieście adres placówki. Urząd Miasta Dobre Miasto telefon, e-mail, kontakt.

Urząd Miasta Dobre Miasto telefon

Kontakt telefoniczny z Urzędem Miasta Dobrego Miasta jest najszybszą opcją na uzyskanie wsparcia pracowników. Aktualne Urząd Miasta Dobre Miasto telefon obsługuje w godzinach otwarcia placówki. Warto dodać, że podany numer telefonu Urzędu Miasta Dobrego Miasta jest jedynie numerem centrali. Istnieje również możliwość kontaktu z wybranymi wydziałami wewnętrznymi.

Oczywiście telefon nie jest jedynym kanałem kontaktu jaki Urząd Miasta Dobre Miasto oferuje. Zapytania można kierować również mailowo.

Urząd Miasta Dobre Miasto godziny otwarcia

Godziny otwarcia Urzędu Miasta Dobrego Miasta są stale dostępne online do wglądu dla petentów chcących odwiedzić placówkę osobiście. Warto dodać, że Urząd Miasta Dobre Miasto godziny otwarcia może zaktualizować, z tego względu przed planowaną wizytą, warto skontaktować się telefonicznie i potwierdzić informacje.

Kontakt Urząd Miasta Dobre Miasto

Adres: Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto

Telefon: 89 616 13 14,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Dobre Miasto:

  • poniedziałek: 8:00-16:00
  • wtorek: 7:30-15:30
  • środa 7:30-15:30
  • czwartek: 7:30-15:30
  • piątek: 7:00-15:00

Dobre Miasto Urząd Miasta

Urząd Miasta Dobrego Miasta jest jednym z najważniejszych elementów administracji publicznej dla mieszkańców Dobrego Miasta. Urząd Miasta Dobre Miasto odpowiada za szereg ważnych funkcji, takich jak:

  • zarządzanie infrastrukturą
  • utrzymanie porządku publicznego
  • zapewnienie bezpieczeństwa
  • zarządzanie nieruchomościami
  • ochrona środowiska i zasobów naturalnych oraz planowanie i realizację projektów miejskich.

Wydziały Urzędu Miasta Dobrego Miasta

Urząd Miasta w Dobrym Mieście podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Dobre Miasto jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.

Urząd Miasta Dobre Miasto Wydział Spraw Obywatelskich

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Dobrego Miasta zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Dobrego Miasta mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Dobre Miasto wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.

Mapa Urząd Miasta Dobre Miasto

Liczba wyświetleń: 514



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS