Urząd Miasta Koluszki – UM w Koluszkach

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: łódzkie

Urząd Miasta Koluszki – UM w Koluszkach

Urząd Miasta Koluszki kontakt – numery telefonu, adres, e-mail. Koluszki Urząd Miasta wydziały, dowody osobiste. Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Koluszkach.

Urząd Miasta Koluszki telefon

Głównym kanałem kontaktu obsługiwanym przez Urząd Miasta Koluszek jest telefon. Telefoniczna obsługa klienta w Urzędzie Miejskim w Koluszkach jest prowadzona w godzinach otwarcia placówki. Trzeba pamiętać, iż podany telefon Urzędu Miasta Koluszki prowadzi do centrali placówki. Niektóre stanowiska posiadają indywidualne numery kontaktowe umożliwiające interesantom bezpośredni kontakt w danej sprawie.

Urząd Miasta Koluszki godziny otwarcia

Harmonogram pracy Urzędu Miasta w Koluszkach obejmuje wszystkie dni robocze. Od poniedziałku do piątku Urząd Miasta Koluszek funkcjonuje i prowadzi zarówno stacjonarną, jak i telefoniczną obsługę petentów. Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Koluszkach zostały oparte na potrzebach odwiedzających placówkę klientów.

Dokładne godziny otwarcia Urzędu Miasta Koluszki można uzyskać kontaktując się z placówką, jednak wygodniejszą opcją weryfikacja informacji online.

Kontakt Urząd Miasta Koluszki

Adres: 11 Listopada 65, 95-040 Koluszki

Telefon: 44 725 67 10, 44 725 67 00

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Koluszki:

  • poniedziałek: 8:00-16:00
  • wtorek: 8:00-17:00
  • środa: 8:00-16:00
  • czwartek: 8:00-16:00
  • piątek: 8:00-15:00

Koluszki Urząd Miasta

Urząd Miasta Koluszek jest jednym z kluczowych elementów administracji dla potrzebnym do prawidłowego funkcjonowania Koluszek. Urząd Miasta Koluszki posiada kilka funkcji. Instytucja prowadzi działania z zakresu zarządzania infrastrukturą, utrzymania porządku publicznego czy wydawania mieszkańcom dokumentów.

W celu umożliwienia dostępności Urzędu Miasta Koluszek dla wszystkich mieszkańców, w tym osób niepełnosprawnych, urząd jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że nie ma barier i przeszkód architektonicznych przykładowo dla osób poruszających się z wykorzystaniem wózka inwalidzkiego. Jeżeli w Urzędzie Miasta Koluszek występują utrudnienia, udostępniane są narzędzia które pozwolą w łatwy sposób je pokonać, takie jak winda czy rampa.

Wydziały Urzędu Miasta Koluszek

Urząd Miasta w Koluszkach podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Koluszki jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.

Urząd Miasta Koluszki Wydział Spraw Obywatelskich

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Koluszek zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Koluszek mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Koluszki wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.

Mapa Urząd Miasta Koluszki

Liczba wyświetleń: 522



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS