Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: dolnośląskie
Urząd Miasta Lubomierz kontakt – numery telefonu, adres, e-mail. Lubomierz Urząd Miasta wydziały, dowody osobiste. Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Lubomierzu.
Adres: Plac Wolności 1, 59-623 Lubomierz
Telefon: 75 78 33 151, (4875) 7833166
Email: [email protected]
Godziny otwarcia:
Lubomierz Urząd Miasta realizuje wiele spraw, które związane są z opieką nad mieszkańcami. Urząd Miasta w Lubomierzu odpowiada również za wydawanie zgód oraz pozwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej. Jego zadaniem jest też zarządzanie nieruchomościami oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie całego Lubomierza.
Interesanci miasta Lubomierz, którzy chcą skontaktować się z instytucją, powinni wiedzieć, że Urząd Miasta Lubomierz dane kontaktowe udostępnia na stronie internetowej. Podane zostały wszystkie numery telefonu, które przypisane są do odpowiednich wydziałów.
Urząd Miasta w Lubomierzu obsługuje również pocztę elektroniczną. Kontakt można łatwo uzyskać, wysyłając wiadomość e-mail na podany adres. Powinna ona jednak posiadać wymagane dane, ponieważ w innym przypadku interesant nie otrzyma informacji zwrotnej.
Warto zapoznać się z godzinami otwarcia urzędu przed zrealizowaniem wizyty osobistej. Urząd Miasta Lubomierz godziny otwarcia ma ustalone według harmonogramu, który dostępny jest dla wszystkich petentów. W weekendy nie można odbyć wizyty w placówce ani uzyskać kontaktu zdalnego.
Ważnym aspektem jest to, że w instytucji Urząd Miasta Lubomierz podatek od nieruchomości zobowiązani są płacić użytkownicy gruntów wieczystych, właściciele nieruchomości, posiadacze mienia publicznego, a także posiadacza samoistni nieruchomości.
Zwolnieni z płacenia tego podatku są właściciele budynków gospodarczych, które służą do działalności leśnej lub rybackiej. Nie muszą go płacić również osoby, które są właścicielami budynków położonych na gruntach gospodarstw rolnych.
Istniejący w Urzędzie Miasta Lubomierz Wydział Spraw Obywatelskich zajmuje się wydawaniem dowodów osobistych, czyli obowiązkowych dokumentów potwierdzających tożsamość. Urząd Miasta w Lubomierzu dowody osobiste może wydać dopiero po wcześniejszym złożeniu przez interesanta odpowiedniego wniosku. Petenci obowiązkowo powinni zabrać również ze sobą jedną kolorową fotografię o wymaganych wymiarach. Czas oczekiwania na odbiór dokumentu to maksymalnie trzydzieści dni.
Liczba wyświetleń: 17
Wyszukaj dodatkowe informacje: