Urząd Miasta Międzylesie – UM w Międzylesiu
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: dolnośląskie
Międzylesie Urząd Miasta kontakt, adres. Wydziały w Urzędzie Miasta Międzylesia. Telefon kontaktowy Urzędu Miasta w Międzylesiu, godziny otwarcia.
Urząd Miasta Międzylesie kontakt
Chcąc skontaktować się z Urzędem Miasta w Międzylesiu warto skorzystać z danych kontaktowych udostępnionych przez placówkę. Aktualnie Urząd Miasta Międzylesie kontakt z mieszkańcami prowadzi zdalnie przez telefon i pocztę elektroniczną. Trzeba pamiętać, że możliwość kontaktu z Urzędem Miasta w Międzylesiu jest dostępna jedynie w godzinach otwarcia placówki.
Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Międzylesiu
Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Międzylesia są zawsze dostępne na stronie placówki administracyjnej. Urząd Miasta Międzylesie godziny otwarcia zaleca zweryfikować przed wizytą w oddziale. Obsługa klientów w podanych godzinach prowadzona jest we wszystkie dni robocze. Urząd Miasta Międzylesia pozostaje nieczynny w dni ustawowo wolne od pracy.
Adres: plac Wolności 1, 57-530 Międzylesie
Telefon: +48748126327,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Międzylesie:- poniedziałek 7:15-15:15
- wtorek 8:00-16:00
- środa 7:15-15:15
- czwartek 7:15-15:15
- piątek 7:15-15:15
Międzylesie Urząd Miasta
Urząd Miasta Międzylesia jest jednym z podstawowych organów administracji publicznej, którego głównym zadaniem jest realizacja polityki miejskiej i wykonywanie uchwał i decyzji rady miasta. Urząd Miasta Międzylesie odpowiada za wiele ważnych funkcji, takich jak: zarządzanie infrastrukturą, utrzymanie porządku publicznego, zapewnienie bezpieczeństwa, zarządzanie nieruchomościami, ochrona środowiska i zasobów naturalnych, a także planowanie i realizacja projektów miejskich.
Urząd Miejski w Międzylesiu pełni również rolę pośrednika między mieszkańcami a władzami i jest odpowiedzialny za świadczenie usług publicznych i pomoc w rozwiązywaniu problemów mieszkańców. W urzędzie można również zrealizować wiele formalności, takich jak rejestracja pojazdu, uzyskanie pozwolenia na budowę, czy wystąpienie o wydanie dokumentów. Urząd Miasta Międzylesia jest kluczowym elementem funkcjonowania miasta i jego współpraca z mieszkańcami pozwala na lepsze i bardziej efektywne zarządzanie miastem.
Wydziały Urzędu Miasta Międzylesia
Urząd Miasta w Międzylesiu podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Międzylesie jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.
Urząd Miasta Międzylesie Wydział Spraw Obywatelskich
Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Międzylesia zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Międzylesia mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Międzylesie wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.
Mapa Urząd Miasta Międzylesie
Liczba wyświetleń: 371