Urząd Miasta Milanówek – UM w Milanówku
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: mazowieckie
Wydziały Urzędu Miasta w Milanówku – Wydział Komunikacji, Wydział Spraw Obywatelskich. Urząd Miasta Milanówek godziny otwarcia, adres, kontakt.
Urząd Miasta Milanówek kontakt
Urząd Miejski w Milanówku ma swoją własną stronę internetową, ale znalezienie niezbędnych informacji może być dla niektórych trudne. Dlatego wszystkie potrzebne dane kontaktowe i informacje dotyczące Urzędu Miasta w Milanówku zostały umieszczone poniżej. Urząd Miasta Milanówek kontakt z petentami obsługuje telefonicznie. Numery kontaktowe udostępniono powyżej.
Innym sposobem na uzyskanie kontaktu z Urzędem Miasta w Milanówku jest skorzystanie z poczty elektronicznej. Wiadomości mailowe można przesyłać na adres mailowy placówki, pamiętając aby zawierały one dane kontaktowe nadawcy oraz tytuł. W innym przypadku kontakt z Urzędem Miasta Milanówka może nie zostać poprawnie sfinalizowany.
Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Milanówku
Zarówno stacjonarne wizyty, jak i próby kontaktu zdalnego z Urzędem Miasta Milanówka możliwe są w godzinach otwarcia placówki. Jako iż Urząd Miasta Milanówek godziny otwarcia dostosował do potrzeb mieszkańców, mogą one ulegać delikatnym zmianom. Oczywiście jakiekolwiek aktualizacje harmonogramu pracy Urzędu Miasta w Milanówku są uprzednio zapowiadane zarówno online, jak i stacjonarnie.
Adres: ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek
Telefon: 22 758 30 61, 22 758 30 62
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Milanówek:Budynek A – ul. Kościuszki 45
- poniedziałek: 8:00-18:00
- wtorek: 8:00–16:00
- środa 8:00–16:00*
- czwartek 8:00–16:00
- piątek 8:00–15:00
Budynek B – ul. Kościuszki 45
- poniedziałek: 9:00-18:00
- wtorek: 8:00–16:00
- środa 8:00–16:00*
- czwartek 8:00–16:00
- piątek 8:00–15:00
Budynek C – ul. Spacerowa 4
- poniedziałek: 8:00-18:00
- wtorek: 8:00–16:00
- środa 8:00–16:00*
- czwartek 8:00–16:00
- piątek 8:00–15:00
*W środy obowiązuje dzień pracy wewnętrznej co wiąże się z brakiem możliwości obsługi interesantów
Milanówek Urząd Miasta
Urząd Miasta Milanówka jest jednym z kluczowych elementów administracji dla potrzebnym do prawidłowego funkcjonowania Milanówka. Urząd Miasta Milanówek posiada kilka funkcji. Instytucja prowadzi działania z zakresu zarządzania infrastrukturą, utrzymania porządku publicznego czy wydawania mieszkańcom dokumentów.
W celu umożliwienia dostępności Urzędu Miasta Milanówka dla wszystkich mieszkańców, w tym osób niepełnosprawnych, urząd jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że nie ma barier i przeszkód architektonicznych przykładowo dla osób poruszających się z wykorzystaniem wózka inwalidzkiego. Jeżeli w Urzędzie Miasta Milanówka występują utrudnienia, udostępniane są narzędzia które pozwolą w łatwy sposób je pokonać, takie jak winda czy rampa.
Urząd Miasta Milanówek wydziały
Urząd Miasta Milanówka jest instytucją składającą się z kilku oddzielnych wydziałów, każdy z nich odpowiedzialny jest za określony zakres spraw. Wydziały takie jak Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Milanówka czy Wydział Komunikacji Urzędu Miasta w Milanówku, pełnią konkretne funkcje. Podział na wydziały umożliwia bardziej sprawne zarządzanie pracą, co z kolei prowadzi do szybszej i bardziej efektywnej obsługi petentów. Przed udaniem się do Urzędu Miasta Milanówka, zaleca się zapoznanie się z informacjami dotyczącymi każdego z wydziałów i ich zakresu odpowiedzialności.
Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Milanówka
Jeżeli występuje potrzeba skorzystania z usług związanych z administracją publiczną warto skierować się do Wydziału Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Milanówka. Wydział ten specjalizuje się w wydawaniu dokumentów, rejestracji obywateli i innych usługach administracyjnych. Aby uzyskać dowód osobisty lub tymczasowy dowód osobisty, należy bezpośrednio skontaktować się z Wydziałem Spraw Obywatelskich. Godziny pracy tego wydziału są takie same jak godziny pracy całego Urzędu Miasta Milanówka.
Mapa Urząd Miasta Milanówek
Liczba wyświetleń: 680