Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: mazowieckie
Urząd Miasta Mrozów dowód osobisty, opłata skarbowa, wnioski do pobrania. Urząd Miasta Mrozy dane kontaktowe, adres e-mail, numery telefonu.
Adres: ul. Adama Mickiewicza 35, 05-320 Mrozy
Telefon: +48 25 757 41 75, +48 25 757 41 90
Email: [email protected]
Godziny otwarcia:
W mieście Mrozy Urząd Miasta prowadzi wiele działań, które dotyczą między innymi utrzymania porządku publicznego, zarządzania infrastrukturą, a także wydawania petentem różnych zgód oraz dokumentów. Urząd Miasta w Mrozach odpowiedzialny jest za zarządzenie budynkami oraz nieruchomościami. Pracownicy tej instytucji posiadają wysokie kwalifikacje oraz utrzymują kontakt z mieszkańcami.
Osoby, które nie mają możliwości odbycia osobistej wizyty w placówce mogą załatwić sprawy zdalnie wykorzystując w tym celu udostępnianie przez Urząd Miasta Mrozy dane kontaktowe.
Kontakt zdalny z Urzędem Miasta Mrozów możliwy jest do zrealizowania na dwa sposoby. Dostępny jest kontakt telefoniczny, a także mailowy. Wysyłając wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na odpowiedź zwrotną potrzeba poczekać zazwyczaj kilka dni roboczych.
Wszelkie sprawy zainteresowane osoby mogą załatwić w Urzędzie Miasta Mrozów jedynie w dni robocze od poniedziałku do piątku w wyznaczonych godzin. W weekendy placówka jest zamknięta. Wszelkie zmiany, które dotyczą zmiany harmonogramu godzin urzędowania zostaną zaktualizowane na głównej stronie internetowej.
Ważnym aspektem jest to, że w instytucji Urząd Miasta Mrozy podatek od nieruchomości zobowiązani są płacić użytkownicy gruntów wieczystych, właściciele nieruchomości, posiadacze mienia publicznego, a także posiadacza samoistni nieruchomości.
Zwolnieni z płacenia tego podatku są właściciele budynków gospodarczych, które służą do działalności leśnej lub rybackiej. Nie muszą go płacić również osoby, które są właścicielami budynków położonych na gruntach gospodarstw rolnych.
Istniejący w Urzędzie Miasta Mrozy Wydział Spraw Obywatelskich zajmuje się wydawaniem dowodów osobistych, czyli obowiązkowych dokumentów potwierdzających tożsamość. Urząd Miasta w Mrozach dowody osobiste może wydać dopiero po wcześniejszym złożeniu przez interesanta odpowiedniego wniosku. Petenci obowiązkowo powinni zabrać również ze sobą jedną kolorową fotografię o wymaganych wymiarach. Czas oczekiwania na odbiór dokumentu to maksymalnie trzydzieści dni.
Liczba wyświetleń: 24
Wyszukaj dodatkowe informacje: