Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Telefon do Urzędu Miasta Nowego Miasteczka. Urząd Miasta w Nowym Miasteczku adres, kontakt, e-mail. Za co trzeba uiścić opłatę skarbową w Urzędzie Miasta Nowe Miasteczko?
Chcąc skontaktować się z Urzędem Miasta Nowego Miasteczka, warto poznać różne sposoby na to. Obecnie Urząd Miasta Nowe Miasteczko kontakt umożliwia zarówno telefonicznie, jak i przez e-mail w godzinach, w których jest on czynny. Informacje kontaktowe są dostępne na jego stronie internetowej. Wybierając telefoniczny kanał kontaktu z UM Nowego Miasteczka, warto pamiętać aby mieć pod ręką wszystkie potrzebne dokumenty, aby uwierzytelnić swoją tożsamość w razie potrzeby.
Urząd Miasta Nowego Miasteczka jest dostępny dla petentów w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach ustanowionych przez instytucję. W weekendy Urząd Miasta Nowe Miasteczko jest nieczynny, jednak w niektórych sytuacjach może być uruchomiony specjalny dyżur w sobotę. Celem ustanowienia takich godzin otwarcia jest umożliwienie jak największej liczbie osób skorzystania z usług Urzędu Miasta Nowego Miasteczka.
Adres: ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko
Telefon: +48 68 3888 154, +48 68 3888 155
Email:
Godziny otwarcia Urząd Miasta Nowe Miasteczko:Mieszkańcy miasta Nowego Miasteczka wszelkie sprawy mogą załatwić w jednostce administracyjnej, jaką jest Urząd Miasta w Nowym Miasteczku. Zajmuje się on przede wszystkim sprawami publicznymi, a także administracyjnymi.
Urząd Miasta Nowe Miasteczko odpowiada za zarządzanie budynkami i nieruchomościami oraz za utrzymanie czystości. Instytucja prowadzi wszelkie sprawy społeczne oraz sprawuje opiekę nad mieszkańcami.
Ważnym aspektem jest to, że w instytucji Urząd Miasta Nowe Miasteczko podatek od nieruchomości zobowiązani są płacić użytkownicy gruntów wieczystych, właściciele nieruchomości, posiadacze mienia publicznego, a także posiadacza samoistni nieruchomości.
Zwolnieni z płacenia tego podatku są właściciele budynków gospodarczych, które służą do działalności leśnej lub rybackiej. Nie muszą go płacić również osoby, które są właścicielami budynków położonych na gruntach gospodarstw rolnych.
Istniejący w Urzędzie Miasta Nowe Miasteczko Wydział Spraw Obywatelskich zajmuje się wydawaniem dowodów osobistych, czyli obowiązkowych dokumentów potwierdzających tożsamość. Urząd Miasta w Nowym Miasteczku dowody osobiste może wydać dopiero po wcześniejszym złożeniu przez interesanta odpowiedniego wniosku. Petenci obowiązkowo powinni zabrać również ze sobą jedną kolorową fotografię o wymaganych wymiarach. Czas oczekiwania na odbiór dokumentu to maksymalnie trzydzieści dni.
Liczba wyświetleń: 160
Wyszukaj dodatkowe informacje: