Urząd Miasta Opatów – UM w Opatowie
Godziny otwarcia Urząd Miasta Opatów. Uzyskaj kontakt z obsługą interesanta UM Opatowa. Urząd Miasta Opatów wydziały – wydział komunikacji.
Urząd Miasta Opatów dane kontaktowe
Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą zdobyć do Urzędu Miasta w Opatowie dane kontaktowe, mogą je znaleźć na stronie internetowej instytucji. Kontakt interesanci mogą uzyskać korzystając z podanego telefonu lub przesyłając wiadomość mailową. W przypadku pilnych sprawach zalecany jest kontakt telefoniczny.
Urząd Miasta Opatów godziny otwarcia
Przed wizytą w placówce urzędu należy sprawdzić jej godziny otwarcia. Interesanci mogą to wykonać na stronie internetowej instytucji. Z różnych przyczyn godziny obsługi petentów mogą ulec zmianie, w takim przypadku wszystkie Urząd Miasta Opatów będzie informował na bieżąco o wszystkich aktualizacjach.
Adres: plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów
Telefon: 15 868 13 00,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Opatów:- poniedziałek 7:00-15:00
- wtorek 7:00-15:00
- środa 7:00-15:00
- czwartek 7:00-15:00
- piątek 7:00-15:00
Urząd Miasta w Opatowie
Urząd Miasta Opatowa jest głównym centrum administracyjnym, które zapewnia mieszkańcom Opatowa szeroki zakres usług i informacji. Z tego miejsca mieszkańcy miasta mają dostęp do władz samorządowych, a także ważnych dokumentów i informacji związanych z miastem. Kierując się do siedziby Urzędu Miejskiego w Opatowie można uzyskać wsparcie w zakresie spraw dotyczących spraw obywatelskich, komunikacji, nieruchomości czy ochrony środowiska.
Urząd Miasta Opatów wydziały
Urząd Miasta Opatowa podzielony jest na kilka wydziałów, z których każdy ma swoje wyspecjalizowane funkcje. Wśród tych wydziałów jest Wydział Spraw Obywatelskich czy Wydział Komunikacji Urzędu Miasta w Opatowie. Podział placówki na pojedyncze jednostki ułatwia organizację pracy co bezpośrednio przekłada się na szybszą obsługę petentów. Przed wizytą w Urzędzie Miasta Opatowa, warto zweryfikować informacje co do realizacji przez każdy z wydziałów.
Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Opatowa
Wydział Spraw Obywatelskich UM Opatów świadczy usługi związane z administracją publiczną i samorządem terytorialnym, w tym wydawanie dokumentów, rejestrację obywateli i inne usługi. To właśnie do Wydziału Spraw Obywatelskich należy skierować się chcąc uzyskać dowód osobisty lub tymczasowy dowód osobisty. Aktualnie Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Opatowa działa w tych samych godzinach co cała placówka.
Mapa Urząd Miasta Opatów
Liczba wyświetleń: 764