Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Kategoria: Urząd Miasta
Województwo: warmińsko-mazurskie
Urząd Miasta Orneta kontakt – numery telefonu, adres, e-mail. Orneta Urząd Miasta wydziały, dowody osobiste. Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Ornecie.
Adres: ul. Plac Wolności 26, 11-130 Orneta
Telefon: (55) 22 10 200,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia:
Urząd Miasta Ornety jest jednym z kluczowych elementów administracji dla potrzebnym do prawidłowego funkcjonowania Ornety. Urząd Miasta Orneta posiada kilka funkcji. Instytucja prowadzi działania z zakresu zarządzania infrastrukturą, utrzymania porządku publicznego czy wydawania mieszkańcom dokumentów.
W celu umożliwienia dostępności Urzędu Miasta Ornety dla wszystkich mieszkańców, w tym osób niepełnosprawnych, urząd jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że nie ma barier i przeszkód architektonicznych przykładowo dla osób poruszających się z wykorzystaniem wózka inwalidzkiego. Jeżeli w Urzędzie Miasta Ornety występują utrudnienia, udostępniane są narzędzia które pozwolą w łatwy sposób je pokonać, takie jak winda czy rampa.
Udostępniany przez Urząd Miasta Orneta telefon to najszybszy kanał kontaktowy, który umożliwia petentom natychmiast uzyskać potrzebne informacje oraz odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania. Kontakt telefoniczny to nie jedyny sposób na otrzymanie potrzebnych danych. Interesanci mają też możliwość skorzystania z podanego adresu e-mail. Wiadomość mailowa powinna zawierać treść, która bardzo szczegółowo opisuje zaistniałą sytuację. Kontakt z Urzędem Miasta Ornety możliwy jest wyłącznie w godzinach otwarcia.
Wszystkie zainteresowane osoby obsługiwane są przez pracowników instytucji w godzinach jej otwarcia. W soboty oraz niedziele petenci nie są obsługiwani przez Urząd Miasta Ornety. Należy wiedzieć, że Urząd Miasta Orneta godziny otwarcia udostępnia na stronie internetowej i każda osoba ma do nich wgląd.
Urząd Miasta w Ornecie podzielony jest na kilka wydziałów wewnętrznych, z których każdy ma swoje indywidualnie przydzielone zadania. Dla przykładu Wydział Spraw Obywatelskich Orneta jest odpowiedzialny za wydawanie dokumentów tożsamości. W placówce funkcjonuje również Wydział Komunikacji czy Wydział Nieruchomości.
Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Ornety zajmuje się zagadnieniami związanymi z prawami i obowiązkami obywateli, np. rejestracją i aktualizacją danych mieszkańców, wydawaniem dowodów osobistych, wystawianiem zaświadczeń, udzielaniem informacji o prawach i obowiązkach obywateli. Petenci którzy składają wniosek o dowód osobisty w Urzędzie Miasta Ornety mogą liczyć na szybką realizację formalności. Trzeba wiedzieć, że dowód osobisty Urząd Miasta Orneta wydaje w terminie do 30 dni od złożenia potrzebnych dokumentów.
Liczba wyświetleń: 53
Wyszukaj dodatkowe informacje: