Urząd Miasta Sępopol – UM w Sępopolu
Aktualne godziny otwarcia Urzędu Miasta Sępopol. Miejski Urząd w Sępopolu adres placówki. Urząd Miasta Sępopol telefon, e-mail, kontakt.
Urząd Miasta Sępopol kontakt
Chcąc skontaktować się z Urzędem Miasta w Sępopolu, najlepiej skorzystać z danych kontaktowych dostępnych na stronie instytucji. Obecnie Urząd Miasta Sępopol kontakt z mieszkańcami prowadzi między innymi zdalnie, za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej. Należy pamiętać, że możliwość skontaktowania się z Urzędem Miasta Sępopola jest ograniczona do godzin otwarcia placówki.
Oczywiście wszystkie potrzebne informacje dotyczące pracy, Urząd Miasta Sępopol udostępnia osobom zainteresowanym osobiście w placówce.
Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Sępopolu
Godziny otwarcia Urzędu Miasta Sępopola są na bieżąco dostępne na stronie instytucji. Zaleca się sprawdzenie ich przed wizytą w oddziale. Obsługa klientów w Urzędzie Miasta Sępopola jest prowadzona w dni robocze, w podanych godzinach. W dni wolne od pracy ustawowo Urząd Miasta Sępopola jest zamknięty. Jeżeli miałyby wystąpić zmiany w harmonogramie pracy placówki jaką jest Urząd Miasta Sępopola odpowiedni komunikat informacyjny zostanie zamieszczony online oraz stacjonarnie w widocznym dla petentów miejscu.
Adres: ul. 11 Listopada 7, 11 -210 Sępopol
Telefon: (89) 76 13 181,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Sępopol:- poniedziałek 8:00-16:00
- wtorek 7:15-15:15
- środa 7:15-15:15
- czwartek 7:15-15:15
- piątek 7:15-15:15
Urząd Miasta w Sępopolu
Urząd Miasta Sępopola jest głównym centrum administracyjnym, które zapewnia mieszkańcom Sępopola szeroki zakres usług i informacji. Z tego miejsca mieszkańcy miasta mają dostęp do władz samorządowych, a także ważnych dokumentów i informacji związanych z miastem. Kierując się do siedziby Urzędu Miejskiego w Sępopolu można uzyskać wsparcie w zakresie spraw dotyczących spraw obywatelskich, komunikacji, nieruchomości czy ochrony środowiska.
Urząd Miasta w Sępopolu wydziały
W Urzędzie Miasta Sępopola istnieją wydziały wewnętrzne, aby umożliwić płynne i efektywne funkcjonowanie instytucji oraz ułatwienie obsługi klientów. Funkcjonujące w instytucji jaką jest Urząd Miasta Sępopol wydziały wewnętrzne umożliwiają podział zadań i obowiązków w urzędzie, co pozwala na lepsze wykorzystanie umiejętności pracowników i ulepszenie procesów decyzyjnych i administracyjnych.
Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Sępopola
Sprawy dotyczące komunikacji i pojazdów w Sępopolu można załatwić w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Sępopola. Wydział Komunikacji mieści się pod podanym powyżej adresem. Obecnie, Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Sępopola nie wymaga wcześniejszej rezerwacji i klienci są przyjmowani według kolejki. Istnieje jednak możliwość kontaktu telefonicznego w tej kwestii.
Mapa Urząd Miasta Sępopol
Liczba wyświetleń: 585