Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Urząd Dzielnicy Ursynów godziny otwarcia, kontakt, adres, e-mail. Urząd Dzielnicy Warszawa Ursynów prawo jazdy, podatek od nieruchomości, dowody osobiste
Należy wiedzieć, że Urząd Dzielnicy Ursynów to jeden z oddziałów Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. Placówka zlokalizowana jest przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie. Mieszkańcy mogą załatwić różne sprawy, wyłącznie w godzinach otwarcia urzędu. Zainteresowane osoby mają możliwość w tym urzędzie zrealizowania spraw, które związane są między innymi z dowodem osobistym czy rejestracją pojazdów.
W godzinach otwarcia Urzędu Dzielnicy Warszawa Ursynów interesanci mają możliwość odbycia wizyty osobistej, a także zrealizowanie kontaktu zdalnego. Urząd Dzielnicy Ursynów m st Warszawy otwarty jest wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku. W soboty, a także niedziele nie można korzystać z oferowanych przez instytucję usług. W poniedziałki czas pracy urzędu wydłużony został do 18:00.
Urząd Dzielnicy Ursynów godziny otwarcia:
Osoby, które nie mają możliwości odbycia osobistej wizyty w placówce mogą skorzystać z kontaktu zdalnego. Urząd Dzielnicy Ursynów kontakt umożliwia za pośrednictwem poczty elektronicznej, a także telefonu. Wysyłając wiadomość mailową należy obowiązkowo zawrzeć w niej wszystkie szczegóły zaistniałej sytuacji oraz odpowiedni dane, aby nie wynikły żadne niejasności.
Urząd Dzielnicy Warszawa Ursynów został podzielony na wydziały, aby realizowanie wszelkich spraw przebiegało sprawniej. Do każdego z wydziałów przypisany jest inny numer telefonu. Realizując połączenie należy wybrać odpowiedni z nich. Konsultanci, którzy obsługują telefon mają duże kompetencje oraz doświadczenie zawodowe, dzięki czemu bez problemu udzielą profesjonalnej pomocy osobie dzwoniącej.
Obecnie działające numery telefonu do Urzędu Dzielnicy Ursynów to:
Adres e-mail: [email protected]
Adres: Aleja Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa
Opłatę za obowiązkowy w instytucji Urząd Dzielnicy Ursynów podatek od nieruchomości można uiścić osobiście w kasie urzędu lub przelewem na podany rachunek konta bankowego.
Podatek od nieruchomości w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m st Warszawy mają obowiązek zapłacić osoby, które są właścicielami nieruchomości, użytkownikami gruntów wieczystych, a także samoistnymi posiadaczami nieruchomości w postaci budynków, gruntów oraz ich części.
Istnieją sytuacje, w których podatkiem obciążeni są interesanci, którzy są zależnymi posiadaczami nieruchomości czy ich części stanowiących własność Skarbu Państwa.
Urząd Miasta Ursynów umożliwia mieszkańcom uzyskania dokumentu tożsamości, jakim jest dowód osobisty. W tym celu należy złożyć osobiście odpowiedni wniosek wraz z jedną kolorową fotografią o wymiarach 35 mm x 45 mm. W przypadku gdy dokument jest przeznaczony dla dziecka, które nie ukończyło jeszcze dwunastego roku życia, całą procedurę można zrealizować w formie elektronicznej. Urząd Dzielnicy Ursynów dowody osobiste wydaje do trzydziestu dni roboczych liczonych od daty złożenia wniosku.
Wydawane przez Urząd Dzielnicy Ursynów prawo jazdy petenci mogą odebrać wyłącznie w określonych godzinach. Aby uzyskać wszelkich informacji, należy skorzystać z niżej podanych danych kontaktowych.
Numer telefonu: 22 443 73 22 oraz 22 443 73 71
Adres e-mail: [email protected]
Liczba wyświetleń: 2274
Wyszukaj dodatkowe informacje: