Urząd Miasta Alwernia – UM w Alwernii

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: małopolskie

Urząd Miasta Alwernia – UM w Alwernii

Urząd Miasta Alwernii kontakt dla mieszkańców, telefony. Urząd Miasta Alwernia wydziały wewnętrzne instytucji. Godziny otwarcia Urzędu Miejskiego w Alwernii.

Urząd Miasta Alwernia dane kontaktowe

Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą uzyskać do instytucji Urząd Miasta Alwernia dane kontaktowe mogą je bez problemu odnaleźć na głównej stronie internetowej. Oferowany przez Urząd Miasta w Alwernii kontakt zdalny zapewnia szybkie uzyskanie wszystkich potrzebnych informacji bez konieczności wychodzenia z domu. W przypadku pilnej sprawy zalecane jest skorzystanie z kontaktu telefonicznego, ponieważ w przypadku poczty elektronicznej czas oczekiwania na odpowiedź zwrotną może okazać się znacznie dłuższy.

Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Alwernii

Interesanci, którzy chcą załatwić wszelkie sprawy powinni znać godziny otwarcia Urzędu Miasta w Alwernii. Instytucja przyjmuje petentów od poniedziałku do piątku w określonych godzinach. W soboty i niedziele nie można skorzystać z usług oferowanych przez ten urząd.

Kontakt Urząd Miasta Alwernia

Adres: ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia

Telefon: 12 283 11 15,

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Alwernia:

  • poniedziałek 7:00-16:00
  • wtorek 7:00-15:00
  • środa 7:00-15:00
  • czwartek 7:00-15:00
  • piątek 7:00-14:00

Urząd Miasta w Alwernii

W Alwernii Urząd Miasta jest odpowiedzialny za administrowanie i zarządzanie miastem. Jego główne obowiązki to: opieka nad mieszkańcami, zarządzanie sprawami gospodarczymi, kulturalnymi i społecznymi, planowanie i realizacja inwestycji, zarządzanie infrastrukturą. Urząd Miasta w Alwernii również odpowiada za udzielanie pozwoleń i zgód na działalność gospodarczą, zarządzanie budynkami i nieruchomościami oraz utrzymywanie porządku i czystości w mieście. Pracownicy Urzędu Miasta Alwernii są odpowiedzialni za wykonywanie powierzonych im zadań, współpracę z innymi instytucjami i organizacjami, a także za komunikację z mieszkańcami.

Urząd Miasta Alwernia dowody osobiste

Zainteresowane osoby, które w jednostce, jaką jest Urząd Miasta Alwernia chcą wyrobić dowód osobisty, powinny w tym celu złożyć odpowiedni wniosek. Do wniosku należy obowiązkowo dołączyć jedną kolorową fotografię o wymaganych wymiarach. Drogą elektroniczną całą procedurę można zrealizować wyłącznie wtedy, gdy dokument jest przeznaczony dla dziecka, które nie ukończyło jeszcze dwunastego roku życia. Urząd Miasta Alwernia dowody osobiste wydaje do trzydziestu dni roboczych.

Urząd Miasta Alwernia opłata skarbowa

Wiele formalności, które interesanci załatwiają w urzędzie wymaga uiszczenia opłaty skarbowej. W jednostce Urząd Miasta Alwernia opłata skarbowa może zostać uregulowana przelewem na podany rachunek bankowy.

Mapa Urząd Miasta Alwernia

Liczba wyświetleń: 370



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS