Urząd Miasta Międzychód – UM w Międzychodzie

Kategoria: Urząd Miasta

Województwo: wielkopolskie

Urząd Miasta Międzychód – UM w Międzychodzie

Urząd Miasta Międzychodu kontakt dla mieszkańców, telefony. Urząd Miasta Międzychód wydziały wewnętrzne instytucji. Godziny otwarcia Urzędu Miejskiego w Międzychodzie.

Urząd Miasta Międzychód dane kontaktowe

W przypadku potrzeby skontaktowania się z instytucją należy wiedzieć, że Urząd Miasta Międzychód dane kontaktowe udostępnia na stronie internetowej. Kontakt można uzyskać za pomocą dostępnego numeru telefonu, a także adresu mailowego. Podczas korzystania z kontaktu telefonicznego należy mieć dostęp do potrzebnych dokumentów w razie potrzeby weryfikacji danych.

Godziny otwarcia Urzędu Miasta w Międzychodzie

Urząd Miasto w Międzychodzie otwarty jest wyłącznie od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach. W soboty oraz niedziele interesanci nie mają możliwość skorzystania z usług, jakie oferuje instytucja. W przypadku wizyty osobistej w placówce warto dokonać wcześniejszej rezerwacji terminu, aby uniknąć niechcianej kolejki.

Kontakt Urząd Miasta Międzychód

Adres: ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód

Telefon: 95 748 81 00, 95 748 81 00 w. 222

Email: [email protected]

Godziny otwarcia Urząd Miasta Międzychód:

  • poniedziałek 8:00-17:00
  • wtorek 7:30-15:30
  • środa 7:30-17:00
  • czwartek 7:30-15:30
  • piątek 7:00-14:00

Międzychód Urząd Miasta

Urząd Miasta Międzychodu wszystkie informacje, które dotyczą spraw lokalnych publikuje na głównej stronie internetowej. Dzięki temu mieszkańcy bardzo szybko mogą poznać aktualności, które dotyczą różnych działań czy programów.

Z racji tego, że Międzychód Urząd Miasta podzielony został na wydziały, realizowanie wszystkich spraw przez interesantów idzie bardzo sprawnie oraz bezproblemowo. W tej instytucji zainteresowane osoby mogą uzyskać dokumenty, jakimi są prawo jazdy czy dowód osobisty. Istnieje także możliwość otrzymania zezwoleń na przykład na prowadzenie działalności gospodarczej.

Urząd Miasta Międzychód opłata skarbowa

Opłata Skarbowa w Urzędzie Miasta Międzychodu jest obowiązkowa w przypadku załatwienia indywidualnej sprawy urzędowej. Taką sprawą jest między innymi wydanie zaświadczenia, wydanie zezwolenia lub pozwolenia, a także wydanie innych dokumentów, do których należy na przykład udzielenie pełnomocnictwa.

Urząd Miasta Międzychód podatek od nieruchomości

Opłata, którą ponoszą właściciele dóbr nieruchomych, do których należą między innymi działki budowlane, domy oraz mieszkania to wymagany przez Urząd Miasta Międzychód podatek od nieruchomości.

W sytuacji, kiedy podatnik chce uzyskać zaświadczenie o tym, że ciągle opłaca podatek od nieruchomości powinien starać się o niego w Urzędzie Miasta w Międzychodzie. Jeśli właściciel złożył do Urzędu Miasta Międzychodu informacje o posiadanych nieruchomościach, dostanie specjalne pismo z wysokością podatku, który jest zobowiązany uregulować we wskazanym terminie. 

Mapa Urząd Miasta Międzychód

Liczba wyświetleń: 288



Wyszukaj dodatkowe informacje:

Inne serwisy
  • UBEZPIECZENIA
  • Portal o ZUS