Wyszukaj wybrany urząd (UP, US, MOPS, ZUS)
Wpisz urząd, który chcesz odnaleźć
Urząd Miasta Stęszewa kontakt, numer telefonu, adres. Urząd Miasta w Stęszewie opłata skarbowa, podatek od nieruchomości, wnioski.
Chcąc skontaktować się z Urzędem Miasta w Stęszewie, najlepiej skorzystać z danych kontaktowych dostępnych na stronie instytucji. Obecnie Urząd Miasta Stęszew kontakt z mieszkańcami prowadzi między innymi zdalnie, za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej. Należy pamiętać, że możliwość skontaktowania się z Urzędem Miasta Stęszewa jest ograniczona do godzin otwarcia placówki.
Oczywiście wszystkie potrzebne informacje dotyczące pracy, Urząd Miasta Stęszew udostępnia osobom zainteresowanym osobiście w placówce.
Godziny otwarcia Urzędu Miasta Stęszewa są na bieżąco dostępne na stronie instytucji. Zaleca się sprawdzenie ich przed wizytą w oddziale. Obsługa klientów w Urzędzie Miasta Stęszewa jest prowadzona w dni robocze, w podanych godzinach. W dni wolne od pracy ustawowo Urząd Miasta Stęszewa jest zamknięty. Jeżeli miałyby wystąpić zmiany w harmonogramie pracy placówki jaką jest Urząd Miasta Stęszewa odpowiedni komunikat informacyjny zostanie zamieszczony online oraz stacjonarnie w widocznym dla petentów miejscu.
Adres: ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew
Telefon: 618 197 120,
Email: [email protected]
Godziny otwarcia Urząd Miasta Stęszew:Instytucja, którą jest Urząd Miasta w Stęszewie prowadzi obsługę mieszkańców w wielu różnych kwestiach. Opiekuje się mieszkańcami, a także realizuje sprawy gospodarcze, kulturalne oraz społeczne. Urząd Miasta Stęszew odpowiedzialny jest za wydawanie dokumentów prawa jazdy, a także dowodów osobistych. Wszystkie czynności wykonywane są przez odpowiednie wydziały wewnętrzne.
Ważnym aspektem jest to, że w instytucji Urząd Miasta Stęszew podatek od nieruchomości zobowiązani są płacić użytkownicy gruntów wieczystych, właściciele nieruchomości, posiadacze mienia publicznego, a także posiadacza samoistni nieruchomości.
Zwolnieni z płacenia tego podatku są właściciele budynków gospodarczych, które służą do działalności leśnej lub rybackiej. Nie muszą go płacić również osoby, które są właścicielami budynków położonych na gruntach gospodarstw rolnych.
Istniejący w Urzędzie Miasta Stęszew Wydział Spraw Obywatelskich zajmuje się wydawaniem dowodów osobistych, czyli obowiązkowych dokumentów potwierdzających tożsamość. Urząd Miasta w Stęszewie dowody osobiste może wydać dopiero po wcześniejszym złożeniu przez interesanta odpowiedniego wniosku. Petenci obowiązkowo powinni zabrać również ze sobą jedną kolorową fotografię o wymaganych wymiarach. Czas oczekiwania na odbiór dokumentu to maksymalnie trzydzieści dni.
Liczba wyświetleń: 186
Wyszukaj dodatkowe informacje: